hati kita jodoh kita semua di tangan-NYA maka jika tertulis dia untuk kita maka dia adalah jodoh kita tidak kira cepat atau lambat hanya masa yang menentukan .biarlah masa yang berganti masa setiap detik berganti saat jika hati ini ikhlas milikmu Insyaallah sehingga ke jannah~

I'am SORRY T.T


assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatu :'D

today 9/12/12 it off day actually and time to share some stories .~ kuatkan hati nak menulis sebab dah start sebak *airmta da turun macam hujan kat luar :((
since a few day past I had a small fight with him , I dont know why my PMS  macam control me all the way . rasa nak marah , geram , kecewa , kecik hati semua mula menguasai diri nak nak kalau dah dekat due date period tu . so since I've to walk through this PMS situation it like he is my target nak lepaskan geram apa yang dia buat semua tak kena kat mata ni . actually "AKU SENDIRI TAK FAHAM" Ans sometime feel like lack of attention , but seriously dalam hati said I need ur attention sedar tak sedar I've hurt your feeling sayang . I AM SORRY :( .


And guess what ? this situation continuous for a few day , till last night . I though I've to do something since this is my false . I don't want the same thing happen to me again , I know am afraid of losing you sayang  . and I dont want to lose you . you all I need . semalam time we had slow talk , saya nampak mata awak berkaca :') saya tahu awak sedih dan taknak kita jadi macam tu . saya pun xnak sakit sangat dalam situation tu . I know it all my false salah saya dan saya taknak rosakkan perhubungan kita .

dear sayang,
 saya nak Ameerul Syaffiq yang saya kenal yang tak pernah jemu sebut ILOVEYOUTOO untuk saya , yang tak pernah jemu buat saya gembira buat saya ketawa saya nak semua yang saya ada . 


mungkin ia cuma perasaan saya sayang tapi saya kenal orang yang saya sayang , saya tahu nada percakapan awak cara percakapan awak dengan saya sayang cara awak reply text semua dah lain bila ajak jumpa saya rasa macam awak mengelak mungkin awak masih perlukan masa sebab saya tahu awak still terluka dengan apa yang jadi antara kita for this week . saya tuduh awak bukan-2 saya cakap yang ntah pape yang saya sendiri tak faham apa yang saya nak . I want YOU BACK :'( . Tak tahu kenapa rasa macam orang asing dengan awak   

dear sayang ,
No matter how long time , I will be waiting for you . sometime terlintas dekat fikiran ni apa yang aku buat ni maybe make him bored with me . dear sayang saya Ameerul Syaffiq jujur saya sayang awak macam mana yang pernah saya cakap sebelom ni , sayang saya untuk awak tak pernah tak pernah hilang . dan saya nak kita tunaikan janji kita .. 


dear sayang ,
setiap masa setiap saat setia minit setiap jam yang kita habiskan bersama akan sentiasa jadi kenangan terindah buat saya sayang sehingga akhir nafas ini . walaupun awak bukan yang pertama tapi saya nak awak jadi yang terakhir untuk saya . saya nak jadi yang sah untuk awak sampai akhir hayat saya sayang . terima kasih hadir dalam hidup saya  pulihkan semangat dan kepercayaan saya selama ni  . sejauh mana awak pergi saya akan tunggu sentiasa .

saya sayang awak Ameerul Syaffiq b. Rosdi :')
"Some people have to close their eyes to dream, but with you I only have to open mine."


Happiness is only real when we learn how to shared