hati kita jodoh kita semua di tangan-NYA maka jika tertulis dia untuk kita maka dia adalah jodoh kita tidak kira cepat atau lambat hanya masa yang menentukan .biarlah masa yang berganti masa setiap detik berganti saat jika hati ini ikhlas milikmu Insyaallah sehingga ke jannah~

routine ouh routine

assalamualaikum korang ,hew untuk entry harini tade pape pon cuma nak share routine saya yang sangat dan sangap membosana kan jyeahhhh! agakla membosankan guess what harini ade orang text saya dahulu tapi tak di reply lagi sampai skrg maybe kejap lagi sikit laa ehh tu pon cume nak wish SELAMAT MALAM je ,nak kata sombonh aatau angkuh tu tak memang jauh sekali okay sayang :)
cume bila difikirkan ape yang dah jadi agak menyakit kan ini laa jadinya da malas nak hope pape dahh let move je laa ape yang nak jadi jadilaa suda penat kalii hoi hoi, ekeke entry kali ni nak di ceritakan routine harian saya ni haa harini sangat membosankan adeh >.<"
setiap hari bangun pagi ,lappy kesayangan barang first yang wajib carik then apelagi fbing dgn twitter lol,hahaha nak jadikan cerita story harini aku hapdate status yang aku rasa gimik laa

okay sebab ape gimik ? sebenarnya itu bukan engagement day saya laa awak semua ,heh >.<'
saja je buat gimik nak tgok respon korang alhamdulillah anda pemberi respon yang sangat baik la sayang-II ku ,well nanti kalau kita betol-II nak tunang kita bgtahu awak semua okay
I <3 YOU 

guess what nak tahu tak dea text ape harini ? ohkay
"assalamualaikum bakal pilot ,ekeke mesti dah busy kan"
wee~ actually kan syg bby bukan tamo text mmy bby nak sangat text jyeahh currently busy dan sememangnye bby tggu awak text dulu .hmm I know awak da nak balik campus so then nnti busy tade mase sudah untuk bbymuncet ini sobs~ rindu kamoo :*


Graphics

Happiness is only real when we learn how to shared