hati kita jodoh kita semua di tangan-NYA maka jika tertulis dia untuk kita maka dia adalah jodoh kita tidak kira cepat atau lambat hanya masa yang menentukan .biarlah masa yang berganti masa setiap detik berganti saat jika hati ini ikhlas milikmu Insyaallah sehingga ke jannah~

mereka

assalamualaikum entry kali pon tak banyak aku nak potpetkan atototo~ setelah melepak bersama gerakan PMPB(photomelayupuakabersatu) aku dapat jugak realese tension siott aku ni haaa life ade cheer je pon ade dorang ni yang faham aku even kekadang gurauan dorang tu agak kasar dan ade jugaj yang18xs hee
ohkay malam ni yang ado mono,jiejie,pesal,achik,usop,payed ohkay gilo palo sebenarnye eheh bincang pasal nak shoot esok tu dorang punya pasal laa aku pollow je pon sebagai supporter eheh! tanpa aku tak complete outing hahaha gedik seehhhh
 ni kira salah satu gambar laa kan yang aku selitkan time outing ritu, well aku supporter yang cute kan ohmakiah perasannn kot aku HAHAH sambil-2 pollow dapat jugak what pose syok sendiri dgan dorang aww mak suka camera kau ado? hahaha
 hahaha aku seronok dapat kawan dorang semua ,kenal perangai sesorang yang agak sengal sikit but aku enjoy dorang ni lau bab sedeh pergh memahami kott muka je ganas hati mau baik lahh haiip! ade msalah always share inilaa yang namanya kawan ade timing yang sesuai time huha dia huha time sedih die sedih,memandangkan aku sekarang menjadi warga selangor KL dan dorang pon ade outing nanti
ofcoss laa wa ikot lu orang hahahah that all kot for entry kali nii

mmuaaahhhxxx :*



Happiness is only real when we learn how to shared