hati kita jodoh kita semua di tangan-NYA maka jika tertulis dia untuk kita maka dia adalah jodoh kita tidak kira cepat atau lambat hanya masa yang menentukan .biarlah masa yang berganti masa setiap detik berganti saat jika hati ini ikhlas milikmu Insyaallah sehingga ke jannah~

ujian lagi


harini aku gagahi diri ini untuk menulis lagi , walaupun hati ini merasai lagi sakit terhiris , aku cuba tabahi ,Ya Allah besar dugaan mu buat kali ini ujian demi ujian aku cuba tempuhi . kali ini aku cuba gagahi lagi ,

kata orang kalau kita benar sayang seseorang itu kita akan cuba bertahan buat dia , ye sekarang aku cuba bertahan demi dia . terigat aku apa yang mama cakap semalam dalam perhubungan itu ada pasang surutnya ada pahit manisnya . selalu bergaduh kadang-2 buat hubungan kita lebih matang. ikutkan rasa hati ini barangkali sudah lama berakhir hubungan yang terjalin 9 bulan ni . aku bertahan sebab aku yakin dia adalah jodoh aku mungkin ini adalah ujian nak uji sama ada aku mampu bertahan dalam perhubungan ni .



dalam perihal jodoh ni terkadang pernah jugak terfikir dia jodoh aku ke ? walaupun belom tentu dia adalah jodoh untuk aku , aku yakinkan diri dia memang jodoh aku dan aku nak hidup bersama dia . tapi situasi sekarang teramat lah sukar untuk aku . dia totally down hilang smangat , segala-2nya macam musnah bagi dia , ya allah . aku dah taktau macam mana nak bagi dia semangat nak teruskan kehidupan nak teruskan pejuangan dia . aku hanya mampu dengan kata-2 semangat selebihnya pada diri dia sendiri . kalau ikutkan hati aku yang sakit ni aku nekad walk away from his life , tapi aku tahu hati aku masih lagi untuk dia .




Happiness is only real when we learn how to shared