hati kita jodoh kita semua di tangan-NYA maka jika tertulis dia untuk kita maka dia adalah jodoh kita tidak kira cepat atau lambat hanya masa yang menentukan .biarlah masa yang berganti masa setiap detik berganti saat jika hati ini ikhlas milikmu Insyaallah sehingga ke jannah~

teman :(

ya allah aku pon tak tahu kenape aku tetiba ad perasaan ni
perasaan sedih yang teramat andai laa de seseorang yang boleh aku luahkan perasaan aku ni .aku nak lepaskan semua nya .--"  bila fikir balik aku bukan sedih pasal mummy sangat pon .aku sedih sebab aku kehilangan satu satu nya kawan yang aku sayang .yang selama ni aku anggap orang yang paling memahami diri aku even kekadang dia macam bengong sikit tapi aku sayang dia kawan aku satu satunya.tapi semua dah berubah :'( aku dah kehilangan diaaaaaaaaaaaaaaaa .nadhirah ,aku rindu kau nad aku nak kau satu satunya kawan yang faham keadaan aku walaupon kau seteruk mana aku tahu kau,tapi kata2 kau buat aku sakit dan aku takleh terima semua tu datang dari mulut kau :( aku tak penah tefikir pon selama aku kawan dengan kau aku ni nak menumpang kesenangan kau.langsung tak pernah!!! aku anggap kau lebih dari kawan adik bradik lebih sbb aku terlalu syg kau bila org kutuk kau aku sedih tapi nak buat macam mana ni yang terjadi semua dah berubah segala kenangan kita hilang macam tu je .aku nak kau .aku nak kau yang dulu yang slalu dengan aku tak kira susah senang yang selalu nasihat aku .naddddddddddd :( i miss our friendship nape kau berubah ? sebab jantan tu ke? aku tak suke diaaa aku nak kau yang dulu .aku nak kita macam dulu bergurau ttg perkara yang bodoh tak masuk akal ....*sambil meleleh !semua kenangan kita tak mungkin aku lupakan sebab aku tak pernah lupe janji kita aku dan kau kawan sampai mati !!! aku harap yang sama pada kau sbb hidup aku bukan atas dasar cinta tapi teman aku sunyi sejak kau hilang dari hidup aku .friends do something :(


Happiness is only real when we learn how to shared